poniedziałek, 27 lipca 2015

Uzależnienie od miękkości

Miałam ostatnio dylemat - czego z gadżetów dla mojej Malutkiej nie potrzebuję kupować... (za mało miejsca, pieniędzy i w ogóle po kiego grzyba to mieć, zwłaszcza na start???)

I wpadłam na taki pomysł - po co mi nowy klips do smoczka prosto ze sklepu skoro mogę zrobić sama!!!

Więc zabrałam się do tego najpierw przeglądając tonę wzorków na http://www.ravelry.com/ i znalazłam śliczny!

Nie dość że śliczny, to jeszcze darmowy i z filmikiem instruktażowym (który w końcu udało mi się odkryć, bo bym chyba zwariowała, że czegoś nie rozumiem!!!).

Fakt - całego jeszcze nie zrobiłam, bo zakochałam się w kwiatkach!
A oto dowód (kwiatek i koniczynka według przepisu na płatki z kwiatka do klipsa, tyle że dodatkowo płatki wypchane ogonkami :), środek robiłam według własnego pomysłu):


I teraz mam dylemat - smoczka najprawdopodobniej nie będę potrzebowała, a widziałam wzór na opaskę z tym kwiatkiem... A może breloczek? Lub przyszywka do wózka lub łóżeczka? Jeszcze nie wiem :) Ale pierdołki wyszły piękne mięciutkie i iście uzależniające :D

A no kwiatek z wzoru: http://www.ravelry.com/patterns/library/pacifier-clips-flower
I jak zwykle - służę własnym roboczym tłumaczeniem z angielskiego na polski :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz